شاسی سیار دیزل ژنراتور

شاسی سیار دیزل ژنراتور

در بسیاری از کاربرد ها همچون مصارف عمرانی مانند راهسازی ،ساختمان سازی ، معادن و … نیاز مکرر به جابجایی دیزل ژنراتور است .لذا در اینگونه موارد دیزل ژنراتور را بر روی شاسی موبایل سوار میکنند تا بتواند به سادگی جابجا شود . شرکت پایور دیزل آسیا بزرگترین تولید کننده شاسی های چرخدار دیزل ژنراتور در ایران می باشد .این شاسی ها برای انواع دیزل ژنراتور در سایز های مختلف و به صورت تک محور و دو محور و کانتیری تولید می گردد . کلیه باک های دیزل ژنراتور این شرکت همانند بدنه شاسی و سایر قسمت های فلزی دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک کوره ای می باشند .این امر سبب دوام بیشتر محصولات این شرکت در محیط های مرطوب و سخت کارکردی گردیده است
این شرکت توانایی دریافت سفارشات خاص و متناسب با شرایط مختلف کارکردی را داراست. 

شاسی سیار دیزل ژنراتور

تولید کننده انواع شاسی سیار

پایور دیزل آسیا بزرگترین تولید کننده شاسی های چرخ دار دیزل ژنراتور در ایران

جهت انواع دیزل ژنراتور در سایزهای مختلف و به صورت تک محور و دو محور

دیزل ژنراتور سیار (پرتابل)

دیزل ژنراتور پرتابل قابلیت جابجایی آسان برای استفاده در پروژه ها و یا مکان های خارج از دسترس به شبکه برق شهری را فراهم می سازد.

دیزل ژنراتور سیار ساخت شرکت پایور دیزل آسیا قابلیت ذخیره سازی سوخت را در باک موقت تعبیه شده در زیر شاسی، فراهم ساخته است و این امکان را فراهم می سازد جهت کار دائم به مدت 8 ساعت در توان StandBy دستگاه دیزل ژنراتور پاسخگوی نیاز باشد.

امکان سفارشی سازی در ساخت شاسی سیار متناسب با نیاز مشتری فراهم می باشد به طور مثال در نظر گرفتن پریز های 2 فاز جهت استفاده ادوات الکترونیکی در پروژه های مختلف و همچنین امکان اتصال مسیر ورودی برق ساختمان به دیزل ژنراتور سیار جهت تأمین برق کل مجموعه و یا در نظر گرفتن فضایی در پشت شاسی برای حمل وسایل و یا نفربر در پروژه های سیار.

امکان اتصال سیستم روشنایی دیزل ژنراتور سیار به خودرو یدک کش جهت ارسال فرمان فلاشر چرخش به چپ و یا راست و حتی فلاشر خطر برای توقف در شب و همچنین اتصال به سیستم ترمز جهت هشدار به وسیله عقبی برای کاهش سرعت از دیگر امکانات شاسی سیار شرکت پایور دیزل آسیا می باشد.

با توجه به وجود زیر ساخت ها این شرکت آماده دریافت سفارشات طراحی و ساخت جهت کاربرد های خاص دیزل ژنراتور می باشد .این شاسی ها از 9KVA تا 2500KVA میتوانند به صورت دیزل ژنراتور سیار (برای مصارف عمرانی و معادن) و با کانوپی سایلنت (کاور بیصدا) عرضه شوند .

سیستم تعلیق شاسی سیار دیزل ژنراتور :

در ساخت دیزل ژنراتور سیار ساخت شرکت پایور دیزل آسیا جهت تعلیق از دو نوع سیستم فنر تخت و یا تورشن استفاده می شود که به درخواست مشتری امکان طراحی و اجرا دارد. همچنین در ساخت شاسی سیار میتوان برای استقرار بیشتر دیزل ژنراتور در حمل با سرعت بالا از مدل های 4 چرخ نیز استفاده کرد. در طراحی و ساخت تمام موارد استاندارد و ایمنی در نظر گرفته می شود تا بهترین کارایی را در استفاده از این دستگاه برای مشتری به همراه داشته باشد.

جک های جانبی تعبیه شده برای شاسی سیار جهت استقرار دستگاه در محل های که سطح صاف ندارد بسیار کار آمد است و باعث می شود دستگاه در یک حالت مشخص ایستاده و با لرزش های دیزل ژنراتور دچار حرکت و یا سانحه نشود.

شاسی سیار 4 چرخ (ریموک)

ریموک 4 چرخ استاندارد و مطابق با وزن دیزل پمپ مجهز به ترمز دستی و جک مربوطه و قلاب قابل تنظیم جهت اتصال به کامیونت دارای چرخ زاپاس به همراه متعلقات مربوط به تعویض لاستیک سایلنسر اگزوز 2 جداره استاندارد با ورودی و خروجی 4 به 6 اینچ

  • کانوپی با ورق فولادی و ضخامت های 2 و 3 میلی متر (فولاد مبارکه)
  • رنگ کوره ای الکترو استاتیک با حداقل ضخامت 60 میکرون بر روی تمامی سطوح و 5 عدد درب دسترسی در اطراف
  • عایق کاری بدنه داخلی کانوپی سایلنت از نوع شانه تخم مرغی با ضخامت 50 میلی متر (غیر قابل اشتعال)
  • تابلو فرمان ساخته شده از ورق فولادی با ضخامت 1/5 میلی متر دو درب IP44 و مجز به کنترلر مدل ComAp inteli Drive ساخت کشور چک جهت تمامی حفاظت های دیزل و پم
شاسی سیار دیزل ژنراتور

پوشش رنگ کوره الکترواستاتیک در تمامی قسمتهای فلزی جهت دوام بالای شاسی در شرایط آب و هوایی متفاوت

نصب لرزه گیرهای مناسب بین دیزل ژنراتور و شاسی و شاسی با زمین جهت کاهش ارتعاش مجموعه

نصب تانکر سوخت داخل شاسی متناسب با توان و مصرف سوخت موتور دیزل جهت کاهش دفعات سوختگیری

استفاده از ورقهای فولادی ST37 با ضخامت متناسب با وزن دیزل ژنراتور و نشانگر میزان سوخت باک

حمل دیزل ژنراتور با یدک کش

امکان حمل آسان دیزل ژنراتور جهت پروژه های مختلف

برق رسانی در هر نقطه از کشور با استفاده از دیزل ژنراتور سیار به همراه باک موقت

دیزل ژنراتور سیار قابل حمل

در گذشته جهت تأمین برق پروژه های مختلف از زیر ساخت شبکه سراسری برق استفاده می کردند و اگر محل پروژه از دکل های انتقال برق فاصله داشت می بایست با دریافت مجوز های لازم از اداره برق و تأمین هزینه های بالا درخواست سیم کشی می کردند. امروزه با گسترش صنعت برق در حوزه دیزل ژنراتور این امکان فراهم شده است که برق مورد نیاز خود را در هر مکانی داشته باشید. دیزل ژنراتور پرتابل که همان به معنی موتور برق دیزلی چرخ دار می باشد امکان تأمین برق تک فاز و سه فاز را فراهم می سازد. در استفاده های مشابه نیز می توان به عنوان دکل روشنایی از آن بهره برد که تحت عنوان برج نور روشنایی شناخته می شود.

ساخت شاسی سیار سفارشی

شرکت پایور دیزل آسیا به عنوان یک تولید کننده در صنعت دیزل ژنراتور و وجود زیر ساخت های لازم جهت انواع سفارش ها از 0 تا 100 به صورت کامل از سالن ورق کاری، جوشکاری، سالن رنگ، سالن برق، سالن کنترل کیفیت این امکان را فراهم ساخته است تا درخواست های مشتریان جهت پروژه های مختلف را با حضور کارشناسان مجموعه درخواست کننده و مهندسین شرکت پایور دیزل آسیا ارزیابی و امکان سنجی شود و در نهایت با جمع بندی و توافق طرفین کار ساخت و تولید به سرانجام برسد.

شاسی سیار دیزل ژنراتور در انواع 2، یا 4 چرخ تولید می شود که بسته به نوع و وزن مجموعه دیزل ژنراتور می بایست در یکی از این دو حالت مهندسی وامکان سنجی شود. امکان برق رسانی به ادوات الکترونیکی تک فاز و سه فاز با استفاده از دیزل ژنراتور پرتابل می باشد. جک های جانبی جهت استقرار در محل های شیب دار و استقرار دیزل ژنراتور فراهم شده است.

برخی از پروژه های انجام شده

شاسی سیار مدیریت بحران

20 دستگاه دیزل ژنراتور سیار شهر خرم آباد

شاسی سیار با پمپ فشار قوی

ساخت شاسی سیار سفارشی پمپ فشار قوی

مدیریت بحران استان مرکزی

2 دستگاه شاسی سیار دیزل ژنراتور شهر اراک

استعلام قیمت، ثبت سفارش و درخواست مشاوره خود را برایمان ارسال کنید
در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
راضی
راضی

سلام خسته نباشید آیا ریموک هم می سازید بدون اتاقک سایلنت ؟ ما می خواهیم برای کاربری دیگری از ریموک استفاده کنیم که با استفاده از یدک کش آن را منتقل کنیم

نریمان احمدی
نریمان احمدی

سلام کمک فنر داره؟ چند روزه آماده میشه؟ وزن و اطلاعات شاسی سیار دیزل ژنراتور 300 کاوا برای من ارسال شود. اگر تاییدیه فنی بتونه کسب کنه ما سالانه 20 دستگاه سفارش داریم صادر می کنیم به افغانستان و عراق اگر مایل به همکاری بودین اطلاع بدین. موتور و ژنراتور خومون وارد میکنیم بدیم شما پکیج و شاسی سازی براش انجام بدید

علی
علی

اون چیه که پروژکتور بهش وصله برای چه کارایی استفاده میشه؟

6
0
در گفت و گو این مقاله شرکت کنیدx