دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور پرکینز Perkins

شرکت پایور دیزل آسیا عرضه کننده دیزل پرکینز در ایران با تجربه طولانی و دانش پرسنل این شرکت باعث شده تا محصولات تولیدی این شرکت دارای بالاترین کیفیت باشد به گونه ای که این شرکت موفق به اخذ Certificate از کمپانی Perkins گردیده است . همچنین این شرکت به عنوان نماینده و توزیع کننده دیزل های Perkins در ایران می باشد . موتور دیزل پرکینز ساخت کشور انگلستان است که در توان های مختلف از 15 تا 2500 کیلو ولت آمپر در بازار ایران موجود می باشد. همچنین موتور های گازسوز ساخت کمپانی پرکینز در بازار جهانی عرضه می شود ولی به دلیل فراوانی کم این سوخت گازی موتور های گازسوز پرکینز عرضه کمتری دارند و معمولا برای کشور های خاورمیانه مورد استفاده قرار میگیرد.

شرکت پایور دیزل آسیا دارای گواهی رسمی از کمپانی پرکینز انگلستان می باشد و پکیج های انجام شده مطابق با استاندارد های بین المللی با داشتن زیرساخت های فنی لازم همگی در یک مجموعه به همراه خدمات پس از فروش به مدت 15 سال بعد از خرید می باشد. ارائه آموزش های اپراتوری در محل مشتری از دیگر خدمات این مجموعه می باشد.

دیزل ژنراتور 15 کاوا پرکینز

دیزل ژنراتور کامینز Cummins

دیزل ژنراتور کامینز به دیزل ژنراتور هایی گفته می شوند که موتور دیزل آنها کامینز می باشد. ژنراتور کوپله شده با این موتور دیزل میتواند از برند هایی همچون استمفورد، مکالته و … باشد.

دیزل ژنراتور های کامینز همچون دیزل ژنراتور های پرکینز در تمامی توان ها تولید و به بازار عرضه میگردند. دیزل ژنراتور کامینز استمفورد در واقع از کوپل (اتصال) موتور دیزل کامینز به ژنراتور استمفورد تولید می گردد. دیزل کامینز(Cummins) اصالتاً یک برند آمریکایی بوده و اکنون در بسیاری از کشورها از جمله انگلیس، برزیل، ژاپن، هند، چین و … در حال فعالیت و تولید است. شرکت آمریکایی کامینز یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دیزل در دنیا است.

آنچه شما در هنگام تهیه موتور کامینز برای ژنراتور های خود باید به آن توجه داشته باشید این است که بعضی از رده محصولات این شرکت صرفاً در کشور چین و هند تولید میگردد. در نتیجه این محصولات قیمت کمتری در مقایسه با محصولات آمریکایی و انگلیسی کامینز دارند.

دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور ولوو Volvo

دیزل ژنراتور ولوو در ایران به دلیل سابقه ذهنی مثبت مردم از اتوبوس های ساخت این شرکت، علیرغم برخی ضعف هایشان به خصوص در توان های بالا باز هم با استقبال خوبی روبه رو شده اند.
شاید بتوان به عنوان نمونه به دیزل ژنراتور با موتور TAD1643GE با توان خروجی 700KVA در حالت استند بای اشاره نمود. حجم این موتور دیزل معادل 16 لیتر می باشد، حال آنکه موتور دیزل پرکینز مشابه مدل 2806A-E18TAG1A دارای حجم موتور 18 لیتر میباشد. البته حجم موتور دیزل تنها عامل موثر بر کیفیت دستگاه نبوده و پارامترهای دیگری نیز بر روی کیفیت دستگاه موثر است. اما این حجم موتور تفاوت چشم گیری را در نحوه پاسخ گویی این دو دیزل ژنراتور ایجاد میکند.
شما میتوانید با مقایسه دیزل ژنراتور ولوو و دیزل ژنراتور پرکینز هم توان (ویا کامینز انگلیسی هم توان) در شرایط تست (Load Bank) به دید کامل از میزان اختلاف این دو برند دست یابید.

دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو 110 کاوا

دیزل ژنراتور ولوو 140 کاوا

دیزل ژنراتور ولوو 170 کاوا

دیزل ژنراتور ولوو 200 کاوا

دیزل ژنراتور ولوو 225 کاوا

دیزل ژنراتور ولوو 275 کاوا

استعلام قیمت، ثبت سفارش و درخواست مشاوره خود را برایمان ارسال کنید
در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت.

5 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

17 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن پیرهادی
حسن پیرهادی

سلام دیزل ژنراتور بادویین هم دارید در لیست بالا ذکر نشده. اگر با اطلاعات فنی درج کنید خیلی خوب میشه به صورت یکجا دسترسی داشته باشیم بنده همکار شما هستم در خیابان سعدی از شما هم خرید کردیم برای مشتری بابت اطلاعات خوب ممنونم لطفا ادامه بدین

حبیب رمضانی
حبیب رمضانی

وقت بخیر من کارگاه تولید قوطی دارم سال گذشته به علت قطع برق خسارت زیادی دیدیم و مجبور شدم چند نفر را تعدیل و بعد از مدتی کلا خط تولید را قطع کنم و از اون بدتر الان که دوباره قصد شروع دوباره دارم نفرات فنی گذشته که کار با دستگاه آشنا بودن جاهای دیگه مشغول شدن و نفر فنی پیدا نمی کنم و همه اینا از شرایط برقی نامناسب شروع شد. اصلا اطلاعاتی ندارم برای ژنراتور لطفاً کارشناسی کنید و اعلام کنید چی بهتر است

علی کامرانی
علی کامرانی

سلام از دوستان کسی اطلاع داره برای سال 403 هم قطعی برق داریم ؟ من در شرایطی نیستم سرمایه مو بدم موتور برق ولی حتما تهیه می کنم در نهایت الان سرمایه در گردش دارم نمی دونم برای سال بعد هم برق شرایط نامناسب داره یا نه بهتره کسی میدونه با دلیل منطقی توضیح بده ؟؟؟

سامان
سامان
پاسخ به  علی کامرانی

واقعا فکر میکنی برق قطع نخواهد شد ؟؟؟؟؟! الانش هم در زمستان ما قطع میشیم

بهلولی
بهلولی

سلام من برای واحد آپارتمان میخواهم موتور برق تهیه کنم که سوختش گازوئیل باشد جهت موارد اضطراری که برق میره کولر و وسایل آشپزخانه و روشنایی و کامپیتور و 4 عدد ماینر که دارم همه از موتور برق روشن شوند. آیا این کار به صرفه هست ؟ محاسبه کردم در حدود 15 کیلو ولت آمپر نیاز کارم هست. در تراس خانه جا میشه؟ صداش بلنده؟ باکش چقدر جا میگیره ؟ هزینه هاش چیا هستن ؟

بهلولی
بهلولی
پاسخ به  مدیر سایت

آقای مهندس لطفاً شماره واتساپ میدین عکس بار مصرفی بفرستم برام محاسبه کنید چقدر نیازم هست و قیمتش چقدره

قوامیان
قوامیان

سلام ما یک دستگاه دیزل ژنراتور از شرکت ********* خرید کردیم بعد از 2 سال روشن نشد زنگ زدیم به فروشنده گفت 100 میلیون میشه هزینش و خارج از گارانتی من نمی دونم دستگاهی که نو هست و در سال بیشتر از 50 بار روشن نشده و کلا ساعت کارکردش 1000 ساعت بیشتر نمیشه چرا باید اینقدر هزینه برای من داشته باشه فقط دستگاه می فروشن دیگه نمیگن آقا این باید به صورت سرویس و نگهداری بشه الان هم دیگه میخوایم خدمات از شرکت دیگه بگیریم و اینکه به نفر اپراتورمون آموزش داده بشه به این روز نیافتیم در حالی که ما مقصر نیستیم دستگاهی که نو باشه (شاید!) نباید این همه زود به اورهال بیوفته… درخواست داشتم بگید اگر این دیزل ژنراتور بفروشیم یکی جدید بخریم به صرفه تر هست یا اینکه تعمیر کنیم چون مشکل دیگه هم که داریم دیزل ژنراتور کوپل فابریک مان خرید کردیم ولی قطعات و لوازم مصرفیش خیلی سخت پیدا میشه که بعید میدونم اصل هم باشن. موتوری تهیه کنیم که خدمات راحت داشته باشه و مهم تر خود شرکت تأمین کنه و ضمانت بده تماس : **************

شاهین رستمی
شاهین رستمی

سلام رستمی هستم از مشهد لطفا لیست قیمت و شرایط همکاری جهت اخذ نمایندگی فروش در استان خراسان را بفرمایید. مطمئناً با پتانسیل های فروش در شهر مشهد و نیاز بالا به برق می توانیم همکاری مفیدی داشته باشیم

محمدزاده
محمدزاده

سلام ما نیازمند دیزل جوش و دیزل پمپ برای پروژه های شهری خود هستیم با شاسی سیار آیا امکان تولید وجود دارد؟

شهاب
شهاب

سلام ما یک دیزل ژنراتور دست دوم خرید کردیم نمی دونیم چه توانی داره چون پلاک نداره خواستیم پیش یه شرکت مطمئن دیاگ بزنیم یا تست لود بانک برامون بگیرن لطفاً اطلاع بدین باید چکار کنیم ممنون

17
0
در گفت و گو این مقاله شرکت کنیدx