قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

قیمت دیزل ژنراتور

قیمت دیزل ژنراتور به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه خواهیم گفت

پایور دیزل آسیا تولید کننده دیزل ژنراتور در هر توان

ابتدا شرح چند نکته قیمت دیزل ژنراتور

چرا یک دیزل ژنراتور به ظاهر مشخص، گاهاً دارای قیمت های بسیار متفاوتی است؟
نکاتی را که حتماً باید پیش از خرید دیزل ژنراتور بدانید چیست؟

از نکات اصلی پیش از خرید دیزل ژنراتور استعلام قیمت آن از مراکز مختلف است. در ذیل اطلاعات کلی که قبل از اخذ قیمت دیزل ژنراتور باید به آن توجه شود آمده است.
جهت اشراف بر موارد و عوامل موثر بر قیمت هر دیزل ژنراتور ابتدا لازم است با اجزاء اصلی هر دیزل ژنراتور آشنا شویم. در واقع قیمت دیزل ژنراتور شامل قیمت اجزاء اصلی دیزل ژنراتور  می باشد.

کانوپی سایلنت

نوع رنگ (پودری الکترواستاتیک در مقایسه با رنگهای روغنی) کانوپی و اجزا آن

ضخامت و نوع ورق به کار رفته در بدنه و کلیه اجزا کانوپی

طراحی مناسب جهت مقاومت در برابر باران و نفوذ گرد و غبار به دیزل ژنراتور

استفاده از قفل(تماماً فلزی در مقایسه با قفلهای غیر فلزی) و کلید بر روی دربها جهت محدود کردن دسترسی افراد و امنیت بیشتر دیزل ژنراتور

وجود کلید خاموش اضطراری بر روی قسمت بیرونی کانوپی سایلنت دیزل ژنراتور

تعبیه کلیدهای خاموش اضطراری در قسمت بیرونی کانوپی سایلنت.

کیفیت عایقهای صوتی جاذب صدا (نسوزبودن، ضریب جذب صدا، ضخامت، عایق سرما و گرما بودن… )

تهویه مناسب و متناسب با توان دیزل ژنراتور

دسترسی آسان به بخشهای مختلف دیزل ژنراتور جهت سرویس، نگهداری و تعمیرات

استفاده از نوار دور درب جهت وکیوم کردن دستگاه و جلوگیری از خروج صدای دیزل ژنراتور

تعبیه پنجره شیشه ای جهت مشاهده شرایط کارکردی دیزل ژنراتور بدون نیاز به باز نمودن دربهای کانوپی سایلنت.

قابلیت حمل آسان دیزل ژنراتور با قلاب تک نقطهای و …

 

1. موتور دیزل ژنراتور :

قیمت موتور دیزل بیشترین بخش قیمت هر دیزل ژنراتور را تشکیل داده و معمولاً بیش از 50% قیمت آن میباشد. برند موتور و همچنین کشور سازنده دیزل (برخی از برندها دارای چندین کارخانه در کشورهای مختلف میباشند) اصلی ترین عامل موثر بر قیمت دیزل های هم توان میباشد. برندهای مطرح موتور دیزل در بازار ایران پرکینز انگلستان ( Perkins )، کامینز (Cummins)، ولوو سوئد (VOLVO Penta) است.
کیفیت و قیمت موتورهای دیزل “پرکینز و کامینز” انگلیسی به طور نسبی از موتورهای دیزل “ولوو” بالاتر است. شرکت ولوو اگر چه در زمینه ساخت قایقهای تفریحی و یا اتوبوس در ایران جا افتاده است اما در رده موتورهای دیزل مخصوص کاربریهای دیزل ژنراتور (تولید توان برق Power Generation) بنا به دلایلی که در ادامه آمده است به طور نسبی ضعیف تر و دارای قیمت کمتری است. البته قیمت دیزل های کامینز ساخت کارخانه های هند و چین پایین تر از دیزل های ولوو میباشد. لذا درهنگام تهیه دیزل ژنراتور با موتور کامینز دقت بیشتری نمایید، زیرا بسیاری از دیزل های موجود در بازار این برند از محصولات ساخت کارخانه چین و هند آن هستند.

اولاً دیزل ژنراتور هایی که موتور دیزل آنها، ولوو است تنها از 85 KVA تا 700 KVA میباشند که در مقایسه با دو برند دیگر “پرکینز و کامینز” بسیار محدود و کوچکتر است.
ثانیاً در یک توان مشابه، به عنوان مثال 500 KVA موتور دیزل ولوو مدل TAD1345GE دارای حجم موتوری معادل 13 لیتر(13000 cc) بوده در حالی که موتور پرکینز مشابه مدل 2506A-E15TAG1 دارای حجم موتور 15 لیتر (15000 cc) میباشد. این مسائل سبب گردیده قیمت دیزل ژنراتور های با موتور Volvo پایین تر از پرکینز و کامینز باشند. نکات فوق هرگز به معنای ضعف کلی دیزل ژنراتور های ولوو نبوده و فقط بیانگر شرایط ولوو از نظر برندی در مقایسه با دو برند دیگر میباشد.
در مورد دیزل ژنراتور با موتور پرکینز نیز اغلب دیده میشود که برخی از فروشندگان از دیزل های Lovol Perkins (لوول پرکینز) یاد میکنند. این فروشندگان به غلط (و …) ابراز میکنند که این کمپانی چینی تحت لیسانس پرکینز محصولات خود را تولید مینماید در حالی که قیمت دیزل ژنراتور های با دیزل لوول چین (Lovol) بسیار بسیار کمتر از سایر دیزل ژنراتور ها بوده و به هیچ عنوان تحت لیسانس پرکینز انگلستان نیستند. همانطور که گفته شد کمپانی پرکینز هیچ ارتباطی با موتورهای دیزل لوول چین ندارد. این مسئله تا آنجا پیش رفت که شرکت پرکینز در سایت خود هرگونه ارتباط و مسئولیتی نسبت به موتورهای دیزل Lovol را نفی کرده است. همچنین شما با جستجوی عنوان “perkins lovol engines Tianjin” در گوگل میتوانید به لینک مربوطه در سایت پرکینز دست یابید. بدیهیست هرگونه بحث در مورد دیزلهای لوول چین به عنوان پرکینز کاملاً منتفی خواهد بود. قیمت دیزلهای Lovol در مقایسه با قیمت دیزل های پرکینز در توانهای مشابه کمتر از نصف می باشد.
در خصوص دیزل ژنراتور با موتور دیزل کامینز باید توجه داشته باشید که کامینز دارای کارخانه های متعددی در کشورهای مختلف دنیا میباشد. از جمله این کشورها میتوان به هند و چین اشاره نمود. این امر سبب گردیده که بازرگانان متعددی هرچند محدود شروع به وارد کردن دیزل کامینز از چین بنمایند. بدیهیست که قیمت و کیفیت این دیزل ها با توجه به نوع سفارش و درخواست خریدار میتواند بسیار متفاوت باشد. متاسفانه این امر سبب گشته که قیمت دیزل ژنراتور های کامینز تا حد زیادی وابسته به قیمت و کیفیت موتور و در نتیجه شخص وارد کننده آن محصول باشد.
برای حل مشکل فوق در اخذ قیمت دیزل ژنراتور ابتدا سعی نمایید دیزل ژنراتور خود را از شرکت های تولید کننده و نه بازرگانی و همچنین نمایندگیهای اصلی تهیه فرمایید.
با توجه به اینکه هرگز کلمات و مکالمه تلفنی نمیتواند گویای تمام ابعاد توانمندی و کیفیت یک مجموعه باشد، پیشنهاد اکید ما بازدید از محل تولیدی شرکت مقابل شما و اطمینان از کیفیت دیزل ژنراتور تحویلی میباشد. وجود زیرساخت ها و توانمندی تولید یک مجموعه است که میتواند شما را از بسیاری دغدغه ها و مشکلات احتمالی در آینده آسوده نماید.

2. ژنراتور (Alternator) :

پس از موتور دیزل، تقریباً ژنراتور بیشترین اثر را بر روی قیمت دیزل ژنراتور دارد. برندهای مطرح موجود در بازار ایران شامل ژنراتور استمفورد انگلستان، ژنراتور لوری سومر فرانسه و ژنراتور های مکالته ایتالیا میباشد.
قیمت ژنراتور های استمفورد و لوری سومر معمولاً بالاتر از سایر برندهای موجود در بازار میباشد. همچون برند کامینز در زمینه دیزل، ژنراتور های استمفورد نیز دارای کارخانه هایی در هند و چین میباشد. قیمت ژنراتور های تولید این دو کارخانه علیرغم تحت لیسانس بودن تولیدات آنها، از قیمت ژنراتور های استمفورد انگلستان پایین تر است. سایر مدلهای چینی کپی برداری شده از ژنراتور های استمفورد همچون “استمفورد پاور و …” موضوع بحث ما در این بخش نیست.

3. تابلوکنترل :

یکی دیگر از اجزا اصلی و مهم هر دیزل ژنراتور تابلو کنترل آن است. قیمت هر تابلو کنترل به نوع آن (دستی، اتوماتیک و پارالل) و نیز کیفیت و برند قطعات آن وابسته است. قیمت دیزل ژنراتور بسته به نوع تابلو و برند قطعات آن به راحتی تا چندین میلیون تومان قابل تغییر است. به علاوه استفاده از قطعات نامرغوب ممکن است موجب بروز خسارتهای جبران ناپذیری بر دیزل ژنراتور و مجموعه شما شود.
برندهای معتبر در زمینه کنترلرها همچون Datakom ترکیه، DeepSea انگلستان و ComAp چک و در زمینه قطعات قدرت شامل Schneider فرانسه، ABB ایتالیا و زیمنس آلمان است.
متاسفانه قطعات غیراصلی(چینی) برخی از برندهای معتبر نیز دربازار وجود دارد. لذا شما در هنگام خرید حتما از فروشنده بخواهید که نام قطعات و کشور سازنده آن را در فاکتور ذکر نماید.

4. کانوپی سایلنت :

کانوپی که هم به عنوان صداگیر دیزل ژنراتور و هم به عنوان محافظ دیزل ژنراتور در مقابل شرایط محیطی همچون گرد و خاک، باران و … عمل میکند، با توجه به کیفیت ساخت بر قیمت دیزل ژنراتور تاثیر بسزایی دارد. البته تمامی دیزل ژنراتور ها دارای کانوپی سایلنت نمیباشند (با جستجوی عنوان کانوپی سایلنت میتوانید به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یابید).

5. متعلقات جانبی :

از جمله موارد دیگر که در قیمت دیزل ژنراتور مؤثر می باشد می توان به متلقات جانبی دستگاه مانند : باتری ، سایلنسر اگزوز ، شاسی و باک اشاره کرد.

در ساخت شاسی میتوان درخواست های سفارشی سازی شده کارفرما را نیز اجرا نمود و همچنین با توجه به اینکه باک سوخت موقت دیزل ژنراتور در شاسی تعبیه شده است میتوان مقدار آن را با توجه به درخواست کارفرما سفارشی سازی کرد در حالت عادی این ظرفیت باک متناسب برای کارکرد 8 ساعت در روز می باشد ولی اگر نیاز شما بیشتر از این مقدار باشد می توان شاسی را به صورت سفارشی با حجم باک بیشتر ساخت.

سایلنسر اگزوز جهت خفه کردن صدای خروجی دود مورد استفاده قرار میگیرد که با توجه به دو جداره بودن و و ایجاد شکست در مسیر خروجی دود صدا را تا حد زیادی کاهش می دهد.

5. خدمات پس از فروش :

باتوجه به کاربرد دیزل ژنراتور به عنوان منبع اصلی قدرت یک مجموعه و یا پشتیبان اضطراری آن، خدمات پس از فروش یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی است. به عنوان مثال علیرغم کیفیت بسیار بالای ژنراتور های لوری سومر، تنها به دلیل حضور کم رنگ آن در مقایسه با ژنراتور استمفورد در بازار ایران و در نتیجه وجود پشتیبانی و خدمات ضعیف تر با استقبال کمتری از سوی سازندگان دیزل ژنراتور مواجه گردیده است.
برای رسیدن به اطمینان خاطر حتما پیش از خرید، تامین کننده دیزل ژنراتور را از لحاظ دانش فنی و توانایی تامین قطعات یدکی اصلی، در اختیار داشتن دیاگ دستگاه و توانمندی انجام تعمیرات اساسی مورد ارزیابی قرار دهید. متاسفانه به دلیل واسطه بودن برخی فروشندگان، شما برای رفع عیوب دستگاه باید به دنبال شرکت اصلی و یا نمایندگان آنها رفته و با آنها ارتباط بگیرید، در نتیجه بهتر آنکه از همان ابتدا با آنها ارتباط برقرار نمایید!
به خصوص در مورد عیب یابی کامپیوتری که تعداد شرکتهای توانمند در این زمینه بسیار محدود است این مسئله اهمیت دو چندان میابد.

موارد فوق نکات حداقلی هستند که پیش از اخذ قیمت دیزل ژنراتور باید در نظر گرفته شوند.

تذکر : تاکید بر چینی بودن قطعات به معنای کار نکردن آنها نیست بلکه به دلیل مسائل و مشکلاتی است که اغلب بعد از خرید (ممکن است …!) اتفاق بیافتد.

*با توجه به اینکه در هر بخش تلاش گردیده است تا مطالب در حد امکان خلاصه شوند لذا درصورت نیاز به هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد فاکتورهای موثر در قیمت، این مجموعه آماده پاسخگویی به سئوالات شما می باشد.

قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور 15 کاوا پرکینز
دیزل ژنراتور پرکینز 15 کاوا مدل 403D15-G

Perkins 403D15-G - 15KVA

200,000,000 تومان
با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت ها می بایست از شرکت بصورت روزانه استعلام شود
دیزل ژنراتور پرکینز 110 کاوا

دیزل ژنراتور پرکینز 110 کاوا مدل 1104C-44TAG2

Perkins 1104C-44TAG2 - 110KVA

500,000,000 تومان
با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت ها می بایست از شرکت بصورت روزانه استعلام شود
دیزل ژنراتور پرکینز 300 کاوا

دیزل ژنراتور پرکینز 300 کاوا مدل 1506A-E88TAG4

Perkins 1506A-E88TAG4 - 300KVA

760,000,000 تومان
با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت ها می بایست از شرکت بصورت روزانه استعلام شود
دیزل ژنراتور پرکینز 500 کاوا

دیزل ژنراتور پرکینز 500 کاوا مدل 2506A-E15TAG1

Perkins 2506A-E15TAG1 - 500KVA

720,000,000 تومان
با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت ها می بایست از شرکت بصورت روزانه استعلام شود

قیمت دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز 110 کاوا

دیزل ژنراتور پرکینز 500 کاوا مدل 2506A-E15TAG1

Perkins 2506A-E15TAG1 - 500KVA

720,000,000 تومان
با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت ها می بایست از شرکت بصورت روزانه استعلام شود
دیزل ژنراتور کامینز 330 کاوا

دیزل ژنراتور کامینز 330 کاوا مدل QSL9-G5

Cummins QSL9-G5 - 330KVA

740,000,000 تومان
با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت ها می بایست از شرکت بصورت روزانه استعلام شود
دیزل ژنراتور کامینز 550 کاوا

دیزل ژنراتور کامینز 550 کاوا مدل QSX15-G8

Cummins QSX15-G8 Diesel-Generator - 550KVA

880,000,000 تومان
با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت ها می بایست از شرکت بصورت روزانه استعلام شود
دیزل ژنراتور کامینز 1250 کاوا

دیزل ژنراتور کامینز 1250 کاوا مدل KTA38-G9

Cummins KTA38-G9 Diesel-Generator - 1250KVA

2,600,000,000 تومان
با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت ها می بایست از شرکت بصورت روزانه استعلام شود

دیزل ژنراتور کوپل فابریک

کار اتصال موتور دیزل و ژنراتور به هم و نصب آن روی یک شاسی (Structure) فلزی و قرار دادن یک تابلو کنترل را در کنار آن به اصطلاح کوپله کردن (Coupling) گویند.

همانطور که میدانید دیزل ژنراتور از 3 بخش اصلی زیر تشکیل شده :

  • موتور دیزل (تولید انرژی مکانیکی دورانی )
  • ژنراتور (تبدیل کننده انرژی مکانیکی به الکتریکی)
  • تابلو کنترل (تنظیم ،قطع و وصل جریان الکتریکی و محافظت از دیزل ژنراتور)
     
    هر کدام از قسمت های اصلی توسط شرکتهای متنوع با برندهای مختلفی تولید میشوند. از این میان میتوان در زمینه موتور دیزل به، پرکینز انگلستان (Perkins)،کامینز آمریکا (Cummins) و کاترپیلار (CATTERPILAR) و در زمینه ژنراتور به استمفورد انگلستان (Stamford)، لوری سومر فرانسه (Leroy Somer) و مکالته ایتالیا (MeecAlte) اشاره کرد.

دیزل ژنراتور کوپله فابریک :

کار اتصال موتور دیزل و ژنراتور به هم و نصب آن روی یک شاسی (Structure) فلزی و قرار دادن یک تابلو کنترل را در کنار آن به اصطلاح کوپله کردن (Coupling) گویند.
در دنیا شرکت هایی وجود دارند که منحصراً در صنعت کوپله دیزل ژنراتور فعالیت مینمایند. این شرکت ها موتور دیزل و ژنراتور خود را از برندهای ذکر شده در بالا به صورت جداگانه خریداری نموده و آنها را کوپل مینمایند. این شرکتها دیزل ژنراتورهای کوپله خود را بسته به نیاز بازار به صورت دیزل ژنراتور با کانوپی سایلنت، شاسی موبایل و … تحت نام تجاری خود به بازار عرضه مینمایند.
از کوپله کاران بزرگ صنعت دیزل ژنراتور میتوان به برندهای اف.جی.ویلسون FG Wilson و کامینز پاور Cummins Power انگلستان اشاره کرد. شرکتهایی که دیزل ژنراتور را کوپله مینمایند در اصطلاح پکیجر (Packager) دیزل ژنراتور نیز گویند.

شرکت های سازنده موتور دیزل و یا ژنراتور محصولات یکسانی را به تمام کوپله کاران دیزل ژنراتور در سراسر دنیا ارسال مینمایند. لذا هیچ تفاوتی بین ژنراتور استمفورد انگلستان که بر روی دیزل ژنراتور کوپله Visa ایتالیا نصب گردیده با همان ژنراتور که بر روی دیزل ژنراتور کوپله کامینز پاور نصب گردیده وجود ندارد.

3. تابلوکنترل :

یکی دیگر از اجزا اصلی و مهم هر دیزل ژنراتور تابلو کنترل آن است. قیمت هر تابلو کنترل به نوع آن (دستی، اتوماتیک و پارالل) و نیز کیفیت و برند قطعات آن وابسته است. قیمت دیزل ژنراتور بسته به نوع تابلو و برند قطعات آن به راحتی تا چندین میلیون تومان قابل تغییر است. به علاوه استفاده از قطعات نامرغوب ممکن است موجب بروز خسارتهای جبران ناپذیری بر دیزل ژنراتور و مجموعه شما شود.
برندهای معتبر در زمینه کنترلرها همچون Datakom ترکیه، DeepSea انگلستان و ComAp چک و در زمینه قطعات قدرت شامل Schneider فرانسه، ABB ایتالیا و زیمنس آلمان است.
متاسفانه قطعات غیراصلی(چینی) برخی از برندهای معتبر نیز دربازار وجود دارد. لذا شما در هنگام خرید حتما از فروشنده بخواهید که نام قطعات و کشور سازنده آن را در فاکتور ذکر نماید.

4. کانوپی سایلنت :

کانوپی که هم به عنوان صداگیر دیزل ژنراتور و هم به عنوان محافظ دیزل ژنراتور در مقابل شرایط محیطی همچون گرد و خاک، باران و … عمل میکند، با توجه به کیفیت ساخت بر قیمت دیزل ژنراتور تاثیر بسزایی دارد. البته تمامی دیزل ژنراتور ها دارای کانوپی سایلنت نمیباشند (با جستجوی عنوان کانوپی سایلنت میتوانید به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یابید).

5. متعلقات جانبی :

از جمله موارد دیگر که در قیمت دیزل ژنراتور مؤثر می باشد می توان به متلقات جانبی دستگاه مانند : باتری ، سایلنسر اگزوز ، شاسی و باک اشاره کرد.

در ساخت شاسی میتوان درخواست های سفارشی سازی شده کارفرما را نیز اجرا نمود و همچنین با توجه به اینکه باک سوخت موقت دیزل ژنراتور در شاسی تعبیه شده است میتوان مقدار آن را با توجه به درخواست کارفرما سفارشی سازی کرد در حالت عادی این ظرفیت باک متناسب برای کارکرد 8 ساعت در روز می باشد ولی اگر نیاز شما بیشتر از این مقدار باشد می توان شاسی را به صورت سفارشی با حجم باک بیشتر ساخت.

سایلنسر اگزوز جهت خفه کردن صدای خروجی دود مورد استفاده قرار میگیرد که با توجه به دو جداره بودن و و ایجاد شکست در مسیر خروجی دود صدا را تا حد زیادی کاهش می دهد.

5. خدمات پس از فروش :

باتوجه به کاربرد دیزل ژنراتور به عنوان منبع اصلی قدرت یک مجموعه و یا پشتیبان اضطراری آن، خدمات پس از فروش یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی است. به عنوان مثال علیرغم کیفیت بسیار بالای ژنراتور های لوری سومر، تنها به دلیل حضور کم رنگ آن در مقایسه با ژنراتور استمفورد در بازار ایران و در نتیجه وجود پشتیبانی و خدمات ضعیف تر با استقبال کمتری از سوی سازندگان دیزل ژنراتور مواجه گردیده است.
برای رسیدن به اطمینان خاطر حتما پیش از خرید، تامین کننده دیزل ژنراتور را از لحاظ دانش فنی و توانایی تامین قطعات یدکی اصلی، در اختیار داشتن دیاگ دستگاه و توانمندی انجام تعمیرات اساسی مورد ارزیابی قرار دهید. متاسفانه به دلیل واسطه بودن برخی فروشندگان، شما برای رفع عیوب دستگاه باید به دنبال شرکت اصلی و یا نمایندگان آنها رفته و با آنها ارتباط بگیرید، در نتیجه بهتر آنکه از همان ابتدا با آنها ارتباط برقرار نمایید!
به خصوص در مورد عیب یابی کامپیوتری که تعداد شرکتهای توانمند در این زمینه بسیار محدود است این مسئله اهمیت دو چندان میابد.

موارد فوق نکات حداقلی هستند که پیش از اخذ قیمت دیزل ژنراتور باید در نظر گرفته شوند.

تذکر : تاکید بر چینی بودن قطعات به معنای کار نکردن آنها نیست بلکه به دلیل مسائل و مشکلاتی است که اغلب بعد از خرید (ممکن است …!) اتفاق بیافتد.

*با توجه به اینکه در هر بخش تلاش گردیده است تا مطالب در حد امکان خلاصه شوند لذا درصورت نیاز به هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد فاکتورهای موثر در قیمت، این مجموعه آماده پاسخگویی به سئوالات شما می باشد.

چه عوامی کیفیت کوپله دیزل ژنراتور را مشخص میکند؟

همانطور که اشاره شد موتور دیزل و ژنراتور برای تمام پکیجرها در تمام نقاط دنیا یکسان است. آنچه به طور کلی کیفیت کوپله دیزل ژنراتور را متمایز میکند در ابتدا دقت اسمبل کردن دیزل و ژنراتور و بعد لوازم جانبی مصرفی به کار رفته در کوپله و تابلو کنترل دیزل ژنراتور است.

از نکات واقعی تمایز کوپله دیزل ژنراتور شرکتهای مختلف میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

دیزل ژنراتور کوپله فابریک چیست؟

پس از آشنایی مختصر با مفهوم کوپله دیزل ژنراتور نوبت به دیزل ژنراتور کوپله فابریک میرسد.
در بازار دیزل ژنراتور ایران هر دستگاه دیزل ژنراتوری که کار کوپله آن خارج از کشور انجام شده باشد دیزل ژنراتور کوپله فابریک می نامند. مبدا کشور کوپله کننده (اینکه آمریکا باشد یا افغانستان) اثری بر روی نام دیزل ژنراتور کوپله فابریک نمیگذارد. به همین دلیل است که برخی از دیزل ژنراتورهای کوپله شرکتهای معتبر داخلی کیفیتی به مراتب بالاتر از دیزل ژنراتورهای کوپله فابریک (خارجی) دارند.

چقدر باید بابت قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک هزینه کنیم؟

اکنون صنعت کوپله دیزل ژنراتور دیزل ژنراتور کشور به حد رشد خود رسیده است. امروز اگر بسیاری کوپله های دیزل ژنراتور فاقد کیفیت ایرانی در بازار دیده میشود عموماً به دلیل عدم پشتوانه مالی و کاهش هزینه ها با کم کردن از کیفیت کار و به صورت آگاهانه رخ میدهد و نه به دلیل نبود دانش فنی.
در بسیاری موارد خریداران هزینه های هنگفتی را بابت کلمه فابریک می پردازند. این در صورتی است که با کسب حداقل اطلاعات در این زمینه میتوانید کوپله هایی با کیفیت تر (و هزینه کمتر) از بسیاری دیزل ژنراتورهای کوپله فابریک را از تعداد محدود شرکتهای قدرتمند کوپله دیزل ژنراتور در ایران خریداری نمایید.
** بهترین راهنما برای شما در زمینه کوپله دیزل ژنراتور خود محصول است.

مقایسه کوپل فاریک و پایور دیزل آسیا

در این ویدیو مقایسه کوپل فاریک و کوپل شرکت پایور دیزل آسیا انجام شده است. کوپل فابریک تنها یک اصطلاح است که در مورد دیزل ژنراتور هایی کاربرد دارد که در خارج از ایران عمل اتصال موتور دیزل به ژنراتور انجام شده باشد و این دو کلمه نشان بر کیفیت بالاتر پکیج دیزل ژنراتور نمی باشد. البته قطعات استفاده شده در پکیج دیزل ژنراتور و نوع و ساخت شاسی و تابلو برق می تواند عامل مؤثری بر قیمت پکیج دیزل ژنراتور باشد که به هنگام خرید دیزل ژنراتور کوپل فابریک و کوپل ایران باید به این موارد دقت کافی داشت و تنها به اسم کوپله فابریک بسنده نکرد.

استعلام قیمت، ثبت سفارش و درخواست مشاوره خود را برایمان ارسال کنید
در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در گفت و گو این مقاله شرکت کنیدx