قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور کوپل فابریک و کوپل ایران

مقایسه دیزل ژنراتور کوپل فابریک و کوپل ایران

پایور دیزل آسیا تولید کننده دیزل ژنراتور در هر توان

ابتدا شرح چند نکته قیمت دیزل ژنراتور

چرا یک دیزل ژنراتور به ظاهر مشخص، گاهاً دارای قیمت های بسیار متفاوتی است؟
نکاتی را که حتماً باید پیش از خرید دیزل ژنراتور بدانید چیست؟

از نکات اصلی پیش از خرید دیزل ژنراتور استعلام قیمت آن از مراکز مختلف است. در ذیل اطلاعات کلی که قبل از اخذ قیمت دیزل ژنراتور باید به آن توجه شود آمده است.
جهت اشراف بر موارد و عوامل موثر بر قیمت هر دیزل ژنراتور ابتدا لازم است با اجزاء اصلی هر دیزل ژنراتور آشنا شویم. در واقع قیمت دیزل ژنراتور شامل قیمت اجزاء اصلی دیزل ژنراتور  می باشد.

کانوپی سایلنت

موتور دیزل ولوو 110 کاوا

موتور دیزل ولوو 140 کاوا

موتور دیزل ولوو 170 کاوا

موتور دیزل ولوو 200 کاوا

موتور دیزل ولوو 225 کاوا

موتور دیزل ولوو 275 کاوا

موتور

بیشترین بخش قیمت هر دیزل ژنراتور را بخش موتور دیزل تشکیل داده و معمولاً بیش از 50% قیمت آن مربوط به موتور می باشد. معروف ترین موتور دیزل های بازار ایران پرکیز، کامینز، ولوو می باشد.

ژنراتور

پس از موتور دیزل، تقریباً ژنراتور بیشترین اثر را بر روی قیمت دیزل ژنراتور دارد. برندهای مطرح موجود در بازار ایران شامل ژنراتور استمفورد انگلستان، ژنراتور لوری سومر فرانسه و ژنراتور های مکالته ایتالیا می باشد.

تابلو

یکی دیگر از اجزا اصلی و مهم هر دیزل ژنراتور تابلو کنترل آن است. قیمت هر تابلو کنترل به نوع آن (دستی، اتوماتیک و پارالل) و نیز کیفیت و برند قطعات آن وابسته است. قیمت دیزل ژنراتور بسته به نوع تابلو و برند قطعات آن تا چندین میلیون تومان قابل تغییر است. به علاوه استفاده از قطعات نامرغوب ممکن است موجب بروز خسارتهای جبران ناپذیری بر دیزل ژنراتور و مجموعه شما شود.

قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور 15 کاوا پرکینز
دیزل ژنراتور پرکینز 15 کاوا مدل 403D15-G

Perkins 403D15-G - 15KVA

200,000,000 تومان
دیزل ژنراتور پرکینز 110 کاوا

دیزل ژنراتور پرکینز 110 کاوا مدل 1104C-44TAG2

Perkins 1104C-44TAG2 - 110KVA

500,000,000 تومان
دیزل ژنراتور پرکینز 300 کاوا

دیزل ژنراتور پرکینز 300 کاوا مدل 1506A-E88TAG4

Perkins 1506A-E88TAG4 - 300KVA

760,000,000 تومان
دیزل ژنراتور پرکینز 500 کاوا

دیزل ژنراتور پرکینز 500 کاوا مدل 2506A-E15TAG1

Perkins 2506A-E15TAG1 - 500KVA

720,000,000 تومان
با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت ها می بایست از شرکت بصورت روزانه استعلام شود

قیمت دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز 110 کاوا

دیزل ژنراتور پرکینز 500 کاوا مدل 2506A-E15TAG1

Perkins 2506A-E15TAG1 - 500KVA

720,000,000 تومان
دیزل ژنراتور کامینز 330 کاوا

دیزل ژنراتور کامینز 330 کاوا مدل QSL9-G5

Cummins QSL9-G5 - 330KVA

740,000,000 تومان
دیزل ژنراتور کامینز 550 کاوا

دیزل ژنراتور کامینز 550 کاوا مدل QSX15-G8

Cummins QSX15-G8 Diesel-Generator - 550KVA

880,000,000 تومان
دیزل ژنراتور کامینز 1250 کاوا

دیزل ژنراتور کامینز 1250 کاوا مدل KTA38-G9

Cummins KTA38-G9 Diesel-Generator - 1250KVA

2,600,000,000 تومان
با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت ها می بایست از شرکت بصورت روزانه استعلام شود

دیزل ژنراتور کوپل فابریک

کار اتصال موتور دیزل و ژنراتور به هم و نصب آن روی یک شاسی (Structure) فلزی و قرار دادن یک تابلو کنترل را در کنار آن به اصطلاح کوپله کردن (Coupling) گویند.

همانطور که میدانید دیزل ژنراتور از 3 بخش اصلی زیر تشکیل شده :

  • موتور دیزل (تولید انرژی مکانیکی دورانی )
  • ژنراتور (تبدیل کننده انرژی مکانیکی به الکتریکی)
  • تابلو کنترل (تنظیم ،قطع و وصل جریان الکتریکی و محافظت از دیزل ژنراتور)
     
    هر کدام از قسمت های اصلی توسط شرکتهای متنوع با برندهای مختلفی تولید میشوند. از این میان میتوان در زمینه موتور دیزل به، پرکینز انگلستان (Perkins)،کامینز آمریکا (Cummins) و کاترپیلار (CATTERPILAR) و در زمینه ژنراتور به استمفورد انگلستان (Stamford)، لوری سومر فرانسه (Leroy Somer) و مکالته ایتالیا (MeecAlte) اشاره کرد.

دیزل ژنراتور کوپله فابریک :

کار اتصال موتور دیزل و ژنراتور به هم و نصب آن روی یک شاسی (Structure) فلزی و قرار دادن یک تابلو کنترل را در کنار آن به اصطلاح کوپله کردن (Coupling) گویند.
در دنیا شرکت هایی وجود دارند که منحصراً در صنعت کوپله دیزل ژنراتور فعالیت مینمایند. این شرکت ها موتور دیزل و ژنراتور خود را از برندهای ذکر شده در بالا به صورت جداگانه خریداری نموده و آنها را کوپل مینمایند. این شرکتها دیزل ژنراتورهای کوپله خود را بسته به نیاز بازار به صورت دیزل ژنراتور با کانوپی سایلنت، شاسی موبایل و … تحت نام تجاری خود به بازار عرضه مینمایند.
از کوپله کاران بزرگ صنعت دیزل ژنراتور میتوان به برندهای اف.جی.ویلسون FG Wilson و کامینز پاور Cummins Power انگلستان اشاره کرد. شرکتهایی که دیزل ژنراتور را کوپله مینمایند در اصطلاح پکیجر (Packager) دیزل ژنراتور نیز گویند.

شرکت های سازنده موتور دیزل و یا ژنراتور محصولات یکسانی را به تمام کوپله کاران دیزل ژنراتور در سراسر دنیا ارسال مینمایند. لذا هیچ تفاوتی بین ژنراتور استمفورد انگلستان که بر روی دیزل ژنراتور کوپله Visa ایتالیا نصب گردیده با همان ژنراتور که بر روی دیزل ژنراتور کوپله کامینز پاور نصب گردیده وجود ندارد.

چه عوامی کیفیت کوپله دیزل ژنراتور را مشخص میکند ؟

همانطور که اشاره شد موتور دیزل و ژنراتور برای تمام پکیجرها در تمام نقاط دنیا یکسان است. آنچه به طور کلی کیفیت کوپله دیزل ژنراتور را متمایز میکند در ابتدا دقت اسمبل کردن دیزل و ژنراتور و بعد لوازم جانبی مصرفی به کار رفته در کوپله و تابلو کنترل دیزل ژنراتور است.

از نکات واقعی تمایز کوپله دیزل ژنراتور شرکتهای مختلف میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

پس از آشنایی مختصر با مفهوم کوپله دیزل ژنراتور نوبت به دیزل ژنراتور کوپله فابریک میرسد.
در بازار دیزل ژنراتور ایران هر دستگاه دیزل ژنراتوری که کار کوپله آن خارج از کشور انجام شده باشد دیزل ژنراتور کوپله فابریک می نامند. مبدا کشور کوپله کننده (اینکه آمریکا باشد یا افغانستان) اثری بر روی نام دیزل ژنراتور کوپله فابریک نمیگذارد. به همین دلیل است که برخی از دیزل ژنراتورهای کوپله شرکتهای معتبر داخلی کیفیتی به مراتب بالاتر از دیزل ژنراتورهای کوپله فابریک (خارجی) دارند.

چقدر باید بابت قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک هزینه کنیم؟

اکنون صنعت کوپله دیزل ژنراتور دیزل ژنراتور کشور به حد رشد خود رسیده است. امروز اگر بسیاری کوپله های دیزل ژنراتور فاقد کیفیت ایرانی در بازار دیده میشود عموماً به دلیل عدم پشتوانه مالی و کاهش هزینه ها با کم کردن از کیفیت کار و به صورت آگاهانه رخ میدهد و نه به دلیل نبود دانش فنی.
در بسیاری موارد خریداران هزینه های هنگفتی را بابت کلمه فابریک می پردازند. این در صورتی است که با کسب حداقل اطلاعات در این زمینه میتوانید کوپله هایی با کیفیت تر (و هزینه کمتر) از بسیاری دیزل ژنراتورهای کوپله فابریک را از تعداد محدود شرکتهای قدرتمند کوپله دیزل ژنراتور در ایران خریداری نمایید.
** بهترین راهنما برای شما در زمینه کوپله دیزل ژنراتور خود محصول است.

مقایسه کوپل فاریک و پایور دیزل آسیا

در این ویدیو مقایسه کوپل فاریک و کوپل شرکت پایور دیزل آسیا انجام شده است. کوپل فابریک تنها یک اصطلاح است که در مورد دیزل ژنراتور هایی کاربرد دارد که در خارج از ایران عمل اتصال موتور دیزل به ژنراتور انجام شده باشد و این دو کلمه نشان بر کیفیت بالاتر پکیج دیزل ژنراتور نمی باشد. البته قطعات استفاده شده در پکیج دیزل ژنراتور و نوع و ساخت شاسی و تابلو برق می تواند عامل مؤثری بر قیمت پکیج دیزل ژنراتور باشد که به هنگام خرید دیزل ژنراتور کوپل فابریک و کوپل ایران باید به این موارد دقت کافی داشت و تنها به اسم کوپله فابریک بسنده نکرد.

استعلام قیمت، ثبت سفارش و درخواست مشاوره خود را برایمان ارسال کنید
در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت.

4.5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در گفت و گو این مقاله شرکت کنیدx